We lezen er veel over het hitteprotocol, ook op de Stadsboerderij hebben we een hitteprotocol niet alleen voor mensen maar ook voor onze dieren. Weilanden zijn afgesloten voor publiek, we zorgen voor extra vers water, we laten onze dieren zoveel mogelijk met rust, zo voorkomen we stress. We zorgen voor extra schaduwplekken, we lopen wat vaker een extra rondje om ze goed in de gaten te houden, en ook in de avond lopen we nog een extra waterrondje. Met deze maatregelen helpen we ook onze dieren door de warme periode heen.

